Opptak BFA 2023 Bachelor i film og audiovisuelle kunstformer

Velkommen som søker til bachelorprogrammet i film og audiovisuelle kunstformer ved Den norske filmskolen.

Linjene LYD, PRODUSENT og PRODUKSJONSDESIGN har fått UTVIDET SØKNADSFRIST til 6. MARS 2023 kl 23:59. Vi vil gjerne ha flere søkere til disse linjene, og du kan også søke selv om du allerede har søkt på en annen linje ved den ordinære søknadsfrist 12. januar.

NB! Det generelle opptaket til Kull 14 på filmskolens bachelorprogram er nå stengt, og vi fikk inn mange søknader, blant annet 160 søknader til de seks plassene på regilinjen. Det er kun lydlinjen, produsentlinjen og produksjonsdesignlinjen du nå kan søke på (ny frist: 6. mars)

>> SØK VIA SØKNADSWEB <<

(og last deretter opp opptaksprøvene i nettskjema)

Her finner du informasjon om søknadsprosessen og om opptaksprøver og krav til de ulike fagretningene, kalt linjer, som du kan søke på.

Det er mulig å søke på maks to av følgende linjer:

Du kan lese mer om bachelorprogrammet, studiets oppbygning og om linjen her og lese intervju med studentene som går på lydlinjen på kull 13 her.

Om du allerede har søkt ved ordinær søknadsfrist, for eksempel til regilinjen, er det mulig å også søke lyd, produsent eller produksjonsdesign som andrevalg nå, om du også har interesse for disse linjene. Dette vil ikke på noen måte ødelegge sjansene dine til å komme inn på førstevalget.

• Utvidet søknadsfrist LYD, PRODUSENT og PRODUKSJONSDESIGN 6. mars 2023
  • Studiestart August 2023
  • Studiested Lillehammer
  • Studielengde 3 år heltid
  • Hovedspråk Norsk (skandinavisk)
  • Studiepoeng 180

Er du interessert og har spørsmål du ikke får svar på via nettsidene, ta gjerne kontakt med oss:

Hans Josef er tilgjengelig på e-post (hans.tandsether@inn.no) og telefon ( tel 61288360) frem til søknadsfristens utløp.