Eduroam

Tilgang til trådløst nettverk for ansatte og studenter. For gjestetilgang, se nederst på siden.

Pålogging til Eduroam

Vi anbefaler både ansatte og studenter ved DNF om å bruke hjelpeverktøy til Eduroam. Dette verktøyet legger de nødvendige innstillinger for påkobling til Eduroam. Du finner dette verktøyet her:

Eduroam CAT (Configuration Assistant Tool)

• For studenter HINN: studentnummer@inn.no med gjeldende Feide passord.
  • For ansatte i Lillehammer: ansattnummer@inn.no med gjeldende Feide passord.
  • For ansatte ved Hedmark: brukernavn@inn.no med gjeldende Feide passord.

Dersom du er ansatt eller student ved en annen akademisk institusjon kan du også logge deg på Eduroam. Ved eventuelle problemer under pålogging, anbefales å bruke verktøyet Eduroam CAT. Du velger riktig profil tilhørende din institusjon og legger inn riktige opplysninger for pålogging.

Pålogging til Hinn-Gjest:

Gjester ikke tilhørende utdanningsinstitusjoner kan logge inn på nettverket Hinn-gjest. Her registreres navn og telefonnummer og man mottar et passord som blir sendt til din mobil.
Bruk dette passordet for pålogging til gjestenettet.

Wireless Signal